Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.
×
Smartobchod

Vitajte v našom e-shope s kvalitnou elektronikou!

Potrebujete pomoc? Formulár | +421 949 314 400 (po-pia: 8:00-15:00). 

Nákupný košík

×
 x 

0

Časť I.

Postup pri reklamácii pre osoby, ktoré sú spotrebiteľmi

Prestalo Vaše zariadenie, ktoré ste si zakúpili v našom e-shope fungovať? Vieme, že je to nepríjemná situácia a preto sme pre Vás pripravili návod, kde nájdete všetky informácie potrebné k jej rýchlemu vybaveniu.

 

Tento postup sa vzťahuje na kupujúceho, ktorý je v zmysle všeobecných obchodných podmienok spotrebiteľom.

1. krok - Nájdite si autorizované servisné stredisko vo Vašom okolí:

Zoznam servisov nájdete TU.

2. krok - Kontakt servisného strediska

Servisné stredisko, ktoré ste našli v zozname, je autorizovaným partnerom výrobcu Vášho výrobku. Zároveň je to jediné stredisko oprávnené na vykonanie odborného posudku a odstránenie chyby.

Aké doklady sú potrebné k reklamácii?

  • Akýkoľvek doklad, ktorý potvrdzuje, že tovar bol zakúpený na smartobchod.sk a je v záručnej dobe. Môže to byť daňový doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný; dodací list, potvrdenie objednávky a pod.
  • záručný list (ak je povinný)
  • detailný popis chyby

U výrobkov s veľkými rozmermi ako sú pračky, chladničky je obvykle vykonané posúdenie pracovníkom autorizovaného servisného strediska priamo u Vás, ale táto skutočnosť je priamo závislá od podmienok daného servisu. Pri menších výrobkoch ako napríklad fén, stolná lampa je potrebné doručiť výrobok na adresu servisného strediska. Bližšie informácie sa dozviete po kontaktovaní servisného strediska.

3. krok - Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie

Podľa zákona má servis na opravu a posúdenie výrobku maximálne 30 kalendárnych dní. V tejto lehote Vám buď servis opraví výrobok bezplatne v rámci záručnej opravy alebo vystaví návrh na dobropis (v prípade nenapraviteľnosti výrobku). V druhom prípade, nám zašlite originál návrhu na dobropis na našu adresu uvedenú v kontaktoch (odporúčame vytvorenie kópie pre vlastnú potrebu), obratom Vám navrhneme riešenie danej situácie.

 

Ako postupovať v prípade, že sa v zozname nenachádza Vami požadovaná značka/výrobca?

V danom prípade uprednostňujeme riešenie Vašej reklamácie priamo cez naše reklamačné oddelenie. Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte, prosím, nasledujúci postup:

Tento postup doporučujeme pre rýchlejšie vybavenie reklamácie a sa vzťahuje na kupujúceho, ktorý je v zmysle všeobecných obchodných podmienok spotrebiteľom (inak dodržujte postup uvedený v obchodných podmienkach).

1. Pošlite žiadosť o reklamáciu (odporúčame uviesť popis chyby) na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. / kontaktujte nás na tel. čísle +421 949 314 400

2. Ak v e-mailovej správe s potvrdením nie je určené inak, pošlite reklamovaný tovar na adresu:

Smartobchod s. r. o.

Východná 26B

91108 Trenčín

Spolu s reklamovaným tovarom doporučujeme zaslať:

 - daňový doklad o kúpe (faktúra) - kópia

 - vyplnený a vytlačený reklamačný formulár

Pokiaľ je to možné tovar, prosíme Vás, aby ste tovar doručili spolu so všetkým príslušenstvom a v originálnom balení.

návod ako správne zabaliť elektroniku

3. Potvrdenie prijatia reklamácie a určenie jej vybavenia (do 24 hodín od prijatia reklamovaného tovaru)

4. Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie (uplatnenie reklamácie začína odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a reklamácia musí byť vybavená najneskôr do 30 kalendárnych dní od uplatnenia reklamácie)


O stave reklamácie bude kupujúceho, po jej vybavení, informovať predávajúci. V prípade, že bude potvrdené, že chyba nebola zapríčinená kupujúcim a je opraviteľná, zariadenie bude bezplatne opravené (v prípade neopraviteľných chýb je reklamácia väčšinou riešená výmenou chybného kusu za nový kus).

V PRÍPADE ELEKTRONIKY VYUŽÍVANEJ NA UKLADANIE DÁT VÁM ODPORÚČAME PRED REKLAMÁCIOU ZÁLOHOVAŤ VŠETKY DÔLEŽITÉ DÁTA Z VÁŠHO ZARIADENIA! ZÁROVEŇ VÁS ŽIADAME O ODSTRÁNENIE VŠETKÝCH ZABEZPEČENÍ ZARIADENIA, KTORÉ BY BRÁNILI PRÍSTUPU DO SYSTÉMU ZARIADENIA!

Pri oprave v servisnom stredisku môžu byť všetky Vaše dáta vymazané.

Pri zasielaní tovaru prosím dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil. Predávajúci odporúča kupujúcemu zásielku s tovarom poistiť. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá. Náklady spojené s dopravou tovaru na adresu kupujúceho znáša v plnom rozsahu predávajúci.

Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných a reklamačných podmienok.

 

Časť II.

Postup pri reklamácii pre osoby, ktoré nie sú spotrebiteľmi

Prestalo Vaše zariadenie, ktoré ste si zakúpili v našom e-shope fungovať? Vieme, že je to nepríjemná situácia a preto sme pre Vás pripravili návod, kde nájdete všetky informácie potrebné k jej rýchlemu vybaveniu.

 

Tento postup sa vzťahuje na kupujúceho, ktorý nie je v zmysle všeobecných obchodných podmienok spotrebiteľom.

1. krok - Nájdite si autorizované servisné stredisko vo Vašom okolí:

Zoznam servisov nájdete TU.

2. krok - Kontakt servisného strediska

Servisné stredisko, ktoré ste našli v zozname, je autorizovaným partnerom výrobcu Vášho výrobku. Zároveň je to jediné stredisko oprávnené na vykonanie odborného posudku a odstránenie chyby.

Aké doklady sú potrebné k reklamácii?

  • Akýkoľvek doklad, ktorý potvrdzuje, že tovar bol zakúpený na smartobchod.sk a je v záručnej dobe. Môže to byť daňový doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný; dodací list, potvrdenie objednávky a pod.
  • záručný list (ak je povinný)
  • detailný popis chyby

U výrobkov s veľkými rozmermi ako sú pračky, chladničky je obvykle vykonané posúdenie pracovníkom autorizovaného servisného strediska priamo u Vás, ale táto skutočnosť je priamo závislá od podmienok daného servisu. Pri menších výrobkoch ako napríklad fén, stolná lampa je potrebné doručiť výrobok na adresu servisného strediska. Bližšie informácie sa dozviete po kontaktovaní servisného strediska.

3. krok - Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie

Lehota na vybavenie reklamácie u kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom nie je ohraničená zákonom, ako predajca sa však zaväzujeme dodržať lehotu 60 dní na vybavenie reklamácie. V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opraví alebo vystaví návrh na dobropis (v prípade neopraviteľnosti výrobku). V tomto prípade nám, prosím, originál návrhu na dobropis zašlite na naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám obratom navrhne riešenie.

 

Ako postupovať v prípade, že sa v zozname nenachádza Vami požadovaná značka/výrobca?

V danom prípade uprednostňujeme riešenie Vašej reklamácie priamo cez naše reklamačné oddelenie. Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte, prosím, nasledujúci postup:

Tento postup doporučujeme pre rýchlejšie vybavenie reklamácie a sa vzťahuje na kupujúceho, ktorý je v zmysle všeobecných obchodných podmienok spotrebiteľom (inak dodržujte postup uvedený v obchodných podmienkach).

1. Pošlite žiadosť o reklamáciu (odporúčame uviesť popis chyby) na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. / kontaktujte nás na tel. čísle +421 949 314 400

2. Ak v e-mailovej správe s potvrdením nie je určené inak, pošlite reklamovaný tovar na adresu:

Smartobchod s. r. o.

Východná 26B

91108 Trenčín

Spolu s reklamovaným tovarom doporučujeme zaslať:

 - daňový doklad o kúpe (faktúra) - kópia

 - vyplnený a vytlačený reklamačný formulár

Pokiaľ je to možné tovar, prosíme Vás, aby ste tovar doručili spolu so všetkým príslušenstvom a v originálnom balení.

návod ako správne zabaliť elektroniku

3. Potvrdenie prijatia reklamácie a určenie jej vybavenia (do 24 hodín od prijatia reklamovaného tovaru)

4. Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie (uplatnenie reklamácie začína odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a reklamácia musí byť vybavená najneskôr do 30 kalendárnych dní od uplatnenia reklamácie)


O stave reklamácie bude kupujúceho, po jej vybavení, informovať predávajúci. V prípade, že bude potvrdené, že chyba nebola zapríčinená kupujúcim a je opraviteľná, zariadenie bude bezplatne opravené (v prípade neopraviteľných chýb je reklamácia väčšinou riešená výmenou chybného kusu za nový kus).

V PRÍPADE ELEKTRONIKY VYUŽÍVANEJ NA UKLADANIE DÁT VÁM ODPORÚČAME PRED REKLAMÁCIOU ZÁLOHOVAŤ VŠETKY DÔLEŽITÉ DÁTA Z VÁŠHO ZARIADENIA! ZÁROVEŇ VÁS ŽIADAME O ODSTRÁNENIE VŠETKÝCH ZABEZPEČENÍ ZARIADENIA, KTORÉ BY BRÁNILI PRÍSTUPU DO SYSTÉMU ZARIADENIA!

Pri oprave v servisnom stredisku môžu byť všetky Vaše dáta vymazané.

Pri zasielaní tovaru prosím dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil. Predávajúci odporúča kupujúcemu zásielku s tovarom poistiť. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá. Náklady spojené s dopravou tovaru na adresu kupujúceho znáša v plnom rozsahu predávajúci.

Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných a reklamačných podmienok.

O spoločnosti

Smartobchod s. r. o.

IČO: 52314804, IČ DPH: SK2120982391

Východná 6968/26B, 91108 Trenčín

Tel. číslo (po-pia: 8:00-15:00): +421 949 314 400

Kontaktný formulár


TOP