Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.
×
Smartobchod

Vitajte v našom e-shope s kvalitnou elektronikou!

Potrebujete pomoc? Formulár | +421 949 314 400 (po-pia: 8:00-15:00). 

Nákupný košík

×
 x 

0

Na prevoz tovaru si môže kupujúci vybrať momentálne z dvoch ponúkaných alternatív. Obidve možnosti spadajú pod Slovenskú poštu a konkrétne sa jedná o následovné spôsoby:

  Nákup do 129,99 € s DPH Nákup nad 130 € s DPH
Prepravca Cena (s DPH)
Kuriér 4,2 Zadarmo
Slovenská pošta - Kuriér na poštu Neposielame 4
Zásielkovňa 6,5 Zadarmo

 

Kuriér na adresu

Slovenská pošta - Kuriér na poštu

Zásielkovňa

 

1. Kuriér na adresu

    DHL

 

Dopravu kuriérom zabezpečuje jedna z prepravných spoločností DPD/DHL.

Zabezpečuje dodanie zásielok zákazníkom do 24 hodín od prevzatia zásielky kuriérom.

Obvykle jeden pracovný deň pred doručením zásielky je príjemca informovaný o predpokladanom termíne doručenia zásielky a to prostredníctvom SMS správy alebo e-mailovej správy. 

Príjemca má už pri prvom oznámení možnosť zmeniť dátum alebo adresu doručenia jeho zásielky a to prostredníctvom moderných online nástrojov DPD/DHL dostupných 24 hodín denne na webovej adrese www.mojbalik.sk / www.dhlbalik.sk.

V deň doručenia je príjemcovi oznámený presný časový interval doručenia zásielky prostredníctvom SMS správy alebo e-mailovej správy.

Pri doručení prostredníctvom DPD môže príjemca v prípade záujmu presmerovať zásielku do odberného miesta DPD Pickup, kde si ju môže vyzdvihnúť v priebehu nasledujúcich siedmych dní.

Ak sa aj napriek notifikácii nepodarí zásielku doručiť príjemcovi, DPD/DHL poskytuje ďalšie dva pokusy o doručenie.

Príjemcovia môžu využiť pri prevzatí zásielky viaceré možnosti platby:

  • platba v hotovosti
  • platba platobnou kartou
  • platba prostredníctvom služby VIAMO

Kupujúcemu odporúčame skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri dodaní. V prípade, že kupujúci zistí, že obal zásielky je mechanicky poškodený alebo neúplnosť zásielky, má právo odmietnuť jeho prevzatie. Kupujúci je však povinný túto skutočnosť oznámiť pracovníkovi kuriérskej spoločnosti a za jeho prítomnosti vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí kuriér. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu, môže následne predávajúci poskytnúť odstránenie poškodenia tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných poškodení tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

V cene služby je zahrnuté poistenie zásielky.

V prípade záujmu o sledovanie zásielky je možné využiť službu sledovanie balíka na webovej adrese www.mojbalik.sk / www.dhlbalik.sk.

 

Výhody doručenia kuriérom na adresu sú:

najrýchlejší spôsob doručenia tovaru

prepracovaný notifikačný systém

možnosť zmeny adresy a času doručenia

možnosť využitia Pickup odberných miest ( v prípade DPD)

možnosť platby platobnou kartou

výhodné v prípade zlej dostupnosti poštovej pobočky

flexibilné riešenie (možnosť doručiť zásielku napr. do roboty)

 

Cena prepravy prostredníctvom tejto služby je 4,2 € s DPH. Cena dobierky je 2 € s DPH. Pri nákupe nad 130 € s DPH je poštovné ZADARMO. 

 

2. Slovenská pošta - Kuriér na poštu

 

Ak je kupujúci pracovne alebo inak vyťažený a preto je pre daného kupujúceho problém čakať a zosynchronizovať sa kuriérom, potom je výhodnejšie použiť službu Slovenskej pošty - Balík na poštu. Tovar kupujúceho bude doručený na najbližšiu poštu k bydlisku uvedeného kupujúcim pri kúpe tovaru, kde si ho môže vyzdvihnúť počas pracovnej doby (v závislosti od danej pobočky).

V prípade uvedenia korektného telefónneho čísla/emailovej adresy bude kupujúcemu v deň prijatia balíka na najbližšej pošte zaslané sms/email avízo.

Po prijatí avíza si môže kupujúci tovar vyzdvihnúť pri priehradke na danej pošte po preukázaní totožnosti občianskym preukazom.

Kupujúcemu odporúčame skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri dodaní. V prípade, že kupujúci zistí, že obal zásielky je mechanicky poškodený alebo neúplnosť zásielky, má právo odmietnuť jeho prevzatie. Kupujúci je však povinný túto skutočnosť oznámiť pracovníkovi pri priehradke danej pošty a za jeho prítomnosti vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí pracovník pri priehradke. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne predávajúci poskytnúť odstránenie poškodenia tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných poškodení tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

V cene služby je poistenie zásielky do výšky maximálne 500 €.

Balík je možné sledovať pomocou služby Slovenskej pošty na sledovanie zásielky Sledovanie balíka.

 

Výhody doručenia balíka na poštu sú:

nemusíte sa viazať na kuriéra

viac ako 1400 odberných miest

adresát nemusí byť v čase doručenia na adrese svojho bydliska

 

Ďalšie informácie:

Lehota prepravy

  • do 1-2 pracovných dní (od doručenia objednávky od dodávateľa, pokiaľ nie je skladom)

Cena prepravy prostredníctvom tejto služby je 4 € s DPH (platí iba pre nákup nad 130 € s DPH ). Cena dobierky je 2 € s DPH.

 

3. Zásielkovňa

Zasielkovna

 

Doručenie zásielky do druhého dňa od prevzatia. Široká sieť až 3450 výdajných miest, všade tam, kde ich chcete mať – cestou z práce alebo pri obchodných centrách.

Zabudnite na zbytočné papierovanie. Prečo ukazovať občiansky, keď k vyzdvihnutiu potrebujete heslo z SMS? Pre balíček si pošlete kohokoľvek, komu veríte.

 

Pri objednávke v e-shope si vyberte naše výdajné miesto, ktoré máte najbližšie.

Hneď ako nám e-shop (odosielateľ) odovzdá tovar k preprave, tak vám pošleme e-mail s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky tak môžete sledovať online.

Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám pošleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť.

Kupujúcemu odporúčame skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri dodaní. V prípade, že kupujúci zistí, že obal zásielky je mechanicky poškodený alebo neúplnosť zásielky, má právo odmietnuť jeho prevzatie. Kupujúci je však povinný túto skutočnosť oznámiť pracovníkovi pri priehradke danej pošty a za jeho prítomnosti vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí pracovník pri priehradke. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne predávajúci poskytnúť odstránenie poškodenia tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných poškodení tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

 

 

Výhody doručenia balíka cez zásielkovňu sú:

nemusíte sa viazať na kuriéra

viac ako 3450 odberných miest

adresát nemusí byť v čase doručenia na adrese svojho bydliska

   

Cena prepravy prostredníctvom tejto služby je 6,5 € s DPH. Cena dobierky je 2 € s DPH. Pri nákupe nad 130 € s DPH je poštovné ZADARMO. 

 

 

 

 

O spoločnosti

Smartobchod s. r. o.

IČO: 52314804, IČ DPH: SK2120982391

Východná 6968/26B, 91108 Trenčín

Tel. číslo (po-pia: 8:00-15:00): +421 949 314 400

Kontaktný formulár


TOP