Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.
×
Smartobchod

Vitajte v našom e-shope s kvalitnou elektronikou!

Potrebujete pomoc? Formulár | +421 949 314 400 (po-pia: 8:00-15:00). 

Nákupný košík

×
 x 

0

Na prevoz tovaru si môže kupujúci vybrať momentálne z dvoch ponúkaných alternatív. Obidve možnosti spadajú pod Slovenskú poštu a konkrétne sa jedná o následovné spôsoby:

 

Kuriér na adresu

Slovenská pošta - Kuriér na poštu

Slovenská pošta - Kuriér na adresu

 

1. Kuriér na adresu

 

Dopravu kuriérom zabezpečuje jedna z prepravných spoločností DPD/GLS/UPS.

 

Direct Parcel Distribution SK s.r.o.

Zabezpečuje dodanie zásielok do celkovej hmotnosti 50 kg po celom Slovensku, v pracovné dni medzi 8:00 a 17:00 hod.  Tovar vám bude doručený obvykle do 24 hodín od prevzatia zásielky kuriérom.

Obvykle jeden pracovný deň pred doručením zásielky je príjemca informovaný o predpokladanom termíne doručenia zásielky a to prostredníctvom SMS správy alebo e-mailovej správy. 

Príjemca má už pri prvom oznámení možnosť zmeniť dátum alebo adresu doručenia jeho zásielky a to prostredníctvom moderných online nástrojov DPD dostupných 24 hodín denne na webovej adrese www.mojbalik.sk.

V deň doručenia je príjemcovi oznámený presný časový interval doručenia zásielky prostredníctvom SMS správy alebo e-mailovej správy. Príjemca môže v prípade záujmu presmerovať zásielku do odberného miesta DPD Pickup, kde si ju môže vyzdvihnúť v priebehu nasledujúcich siedmych dní.

Ak sa aj napriek notifikácii nepodarí zásielku doručiť príjemcovi, DPD poskytuje ďalšie dva pokusy o doručenie.

S DPD môžu príjemcovia využiť pri prevzatí zásielky viaceré možnosti platby:

  • platba v hotovosti
  • platba platobnou kartou
  • platba prostredníctvom služby VIAMO

Kupujúcemu odporúčame skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri dodaní. V prípade, že kupujúci zistí, že obal zásielky je mechanicky poškodený alebo neúplnosť zásielky, má právo odmietnuť jeho prevzatie. Kupujúci je však povinný túto skutočnosť oznámiť pracovníkovi kuriérskej spoločnosti a za jeho prítomnosti vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí kuriér. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu, môže následne predávajúci poskytnúť odstránenie poškodenia tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných poškodení tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

V cene služby je zahrnuté poistenie zásielky.

V prípade záujmu o sledovanie zásielky je možné využiť službu sledovanie balíka na webovej adrese www.mojbalik.sk.

 

Výhody doručenia DPD kuriérom na adresu sú:

najrýchlejší spôsob doručenia tovaru

prepracovaný notifikačný systém

možnosť zmeny adresy a času doručenia

možnosť využitia Pickup odberných miest

možnosť platby platobnou kartou

výhodné v prípade zlej dostupnosti poštovej pobočky

flexibilné riešenie (možnosť doručiť zásielku napr. do roboty)

 

Maximálne rozmery prepravovaného tovaru:

  • Dĺžka najdlhšej strany: maximálne 175 cm
  • Celkové rozmery balíka: maximálne 300 cm obvodovej dĺžky (najdlhšia strana + obvod balíka)
  • Hmotnosť pri vnútroštátnej preprave: maximálne 50 kg
  • Hmotnosť pri medzinárodnej preprave: maximálne 31,5 kg

Cena prepravy prostredníctvom tejto služby je 5. Cena dobierky je 1,5. Pri nákupe na 140 je poštovné ZADARMO. 

 

General Logistics Systems Slovakia s.r.o.

Zabezpečuje dodanie zásielok do celkovej hmotnosti 40 kg po celom Slovensku, v pracovné dni medzi 8:00 a 17:00 hod.  Tovar vám bude doručený obvykle do 24 hodín od prevzatia zásielky kuriérom.

GLS informuje o doručení príjemcu balíka e-mailom alebo textovou správou a umožňuje mu vybrať si zo širokej škály možností doručenia. Správa uvádza aj informácie o bežnej doručovacej lehote. Tieto možnosti sú k dispozícii ešte pred prvým pokusom o doručenie.

  • Doručenie na rovnakú adresu k určitému dátumu
  • Doručenie na novú adresu
  • Doručenie na predajné miesto GLS ParcelShop
  • Doručenie do Balíkomatu
  • Vyzdvihnutie v depe GLS
  • Odmietnutie prijatia zásielky

 

Objednaný tovar dostanete rýchlejšie a pohodlnejšie, pretože môžete ovplyvniť miesto a čas doručenia. Vyhnete sa tak situácii, že v čase doručenia nie je na mieste nikto, kto by balík prevzal.

Výhody, a to hneď

  • Informácie získate skôr než sa balík vyexpeduje
  • Vopred dostanete informácie o predpokladanom časovom rámci doručenia
  • Nemusíte sa registrovať alebo prihlasovať
  • Len pár kliknutiami si môžete vybrať zo širokej škály možností
  • K možnostiam doručenia sa dostanete priamo pomocou odkazu uvedenom v e-maili alebo textovej správe

Ak sa balík nepodarí doručiť na určenú adresu alebo do GLS Balíkomatu, kuriér zanechá oznámenie o zásielke. Oznámenie obsahuje dôležité informácie, ako sú napríklad meno suseda alebo telefónne číslo na GLS.

 

Čo mám robiť, ak je môj balík poškodený?

Odosielateľ je zodpovedný za náležité balenie tovaru. Ak je balík poškodený z vonkajšej strany, napríklad je v škatuli diera, môžete odmietnuť prevzatie takého balíka. GLS potom vráti balík do depa a informuje o reklamácii odosielateľa.

V prípade viditeľného poškodenia balíka alebo balenia, môžete pri doručení jeho obsah skontrolovať. Vodič doručovateľ zaznamená výsledok kontroly a spoločne s príjemcom pripraví správu.

Ak prijmete balík, ktorý sa zdá byť nepoškodený a po otvorení zistíte, že je poškodený jeho obsah, sťažovať by ste sa mali u predajcu. Dôvodom je fakt, že GLS nemôže a nesmie kontrolovať obsah odosielaných balíkov. Poštové tajomstvo sa vzťahuje aj na GLS.

V prípade, že bola Vaša zásielka zničená, vyplňte prosím hlásenie o škode:

Nahlásiť reklamáciu o škode

Cena prepravy prostredníctvom tejto služby je 5. Cena dobierky je 1,5. Pri nákupe na 140 je poštovné ZADARMO. 

 

Slovak Parcel Service s.r.o.

ups

Zabezpečuje dodanie zásielok do celkovej hmotnosti 70 kg po celom Slovensku, v pracovné dni medzi 8:00 a 18:00 hod. Tovar vám bude doručený obvykle do 24 hodín od prevzatia zásielky kuriérom.

V deň doručenia je príjemcovi oznámený presný časový interval doručenia zásielky prostredníctvom SMS správy. Príjemca môže v prípade záujmu presmerovať zásielku do odberného miesta DPD Pickup, kde si ju môže vyzdvihnúť v priebehu nasledujúcich siedmych dní.

Presný výber hodiny dodania nie je bohužiaľ možný. Ak nebudete prepravcom zastihnutý, dostanete do schránky informáciu ohľadom nasledujúceho termínu doručenia.

Čo mám robiť, ak je môj balík poškodený?

Než zásielku prevezmete, prekontrolujte prosím nepoškodenosť obalu ako je napríklad:

  • Bezpečnostná lepiaca páska
  • Nepoškodenosť obalu – narazené rohy, prerazenie obalu a pod.

Ak zistíte, že je obsah balíka poškodený po jeho prevzatí a odchode prepravcu. Alebo ak je balík poškodený, nepreberajte ho od prepravcu, vypíšte s kuriérom potrebné dokumenty a informujte nás pomocou kontaktného formulára.

Cena prepravy prostredníctvom tejto služby je 5. Cena dobierky je 1,5. Pri nákupe na 140 je poštovné ZADARMO.  

 

2. Slovenská pošta - Kuriérna poštu

 

Ak je kupujúci pracovne alebo inak vyťažený a preto je pre daného kupujúceho problém čakať a zosynchronizovať sa kuriérom, potom je výhodnejšie použiť službu Slovenskej pošty - Balík na poštu. Tovar kupujúceho bude doručený na najbližšiu poštu k bydlisku uvedeného kupujúcim pri kúpe tovaru, kde si ho môže vyzdvihnúť počas pracovnej doby (v závislosti od danej pobočky).

V prípade uvedenia korektného telefónneho čísla/emailovej adresy bude kupujúcemu v deň prijatia balíka na najbližšej pošte zaslané sms/email avízo.

Po prijatí avíza si môže kupujúci tovar vyzdvihnúť pri priehradke na danej pošte po preukázaní totožnosti občianskym preukazom.

Kupujúcemu odporúčame skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri dodaní. V prípade, že kupujúci zistí, že obal zásielky je mechanicky poškodený alebo neúplnosť zásielky, má právo odmietnuť jeho prevzatie. Kupujúci je však povinný túto skutočnosť oznámiť pracovníkovi pri priehradke danej pošty a za jeho prítomnosti vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí pracovník pri priehradke. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne predávajúci poskytnúť odstránenie poškodenia tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných poškodení tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

V cene služby je poistenie zásielky do výšky maximálne 500 €.

Balík je možné sledovať pomocou služby Slovenskej pošty na sledovanie zásielky Sledovanie balíka.

 

Výhody doručenia balíka na poštu sú:

lacnejší spôsob doručenia tovaru

nemusíte sa viazať na kuriéra

viac ako 1400 odberných miest

adresát nemusí byť v čase doručenia na adrese svojho bydliska

 

Ďalšie informácie:

Lehota prepravy

  • do 1-2 pracovných dní (od doručenia objednávky od dodávateľa, pokiaľ nie je skladom)

Cena prepravy prostredníctvom tejto služby je 5. Cena dobierky je 1,5. Pri nákupe na 140 je poštovné ZADARMO. 

 

3. Slovenská pošta - Kuriér na adresu

 

Kuriér na poštu je služba určená na rýchle doručenie tovaru kupujúcim v rámci celého Slovenska.

V prípade uvedenia korektného telefónneho čísla/emailovej adresy Vás bude doručujúci kuriér prostredníctvom SMS správy informovať o približnom čase doručenia v daný deň.

Kupujúcemu odporúčame skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri dodaní. V prípade, že kupujúci zistí, že obal zásielky je mechanicky poškodený alebo neúplnosť zásielky, má právo odmietnuť jeho prevzatie. Kupujúci je však povinný túto skutočnosť oznámiť pracovníkovi kuriérskej spoločnosti a za jeho prítomnosti vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí kuriér. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu, môže následne predávajúci poskytnúť odstránenie poškodenia tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných poškodení tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

V cene služby je zahrnuté poistenie zásielky.

Balík je možné sledovať pomocou služby Slovenskej pošty na sledovanie zásielky Sledovanie balíka.

 

Výhody doručenia kuriérom na adresu sú:

najrýchlejší spôsob doručenia tovaru

výhodné v prípade zlej dostupnosti poštovej pobočky

flexibilné riešenie (možnosť doručiť zásielku napr. do roboty)

 

Ďalšie informácie:

Lehota prepravy

  • do 1-2 pracovných dní (od doručenia objednávky od dodávateľa, pokiaľ nie je skladom)

Doplnkové služby

  • dobierka, poistenie, doručiť do 10.00, doručiť do 14.00, doručiť v deň podania, doručiť aj v sobotu, do vlastných rúk

Cena prepravy prostredníctvom tejto služby je 5. Cena dobierky je 1,5. Pri nákupe na 140 je poštovné ZADARMO

 

 

 

 

O spoločnosti

Smartobchod s. r. o.

IČO: 52314804, DIČ: 2120982391 (nie sme platiteľmi DPH)

Východná 6968/26B, 91108 Trenčín

Tel. číslo (po-pia: 8:00-15:00): +421 949 314 400

Kontaktný formulár


TOP